אודותינו

רשת גרין מובייל הינה רשת חנויות סלולר מקצועית וחדשנית בענף הסלולר עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים.

הרשת אשר הוקמה בשנת 2002 הציבה לעצמה מטרה, להוות אלטרנטיבה צרכנית נבונה לרכישת מכשירי סלולאר מתקדמים במחירים שווים לכל נפש וכיום מובילה את מהפכת הסלולאר בישראל.

הצוות המקצועי של גרין מובייל חי ונושם את עולם הסלולאר ומתמחה בהבנת השוק והחידושים בו יחד עם צרכי הלקוח. הקפדה זו מזכה את גרין מובייל כבר שנים במוניטין בלתי מתפשר של אמינות ושירות וזוכה לאמון הלקוחות באופן עקבי.

רשת גרין מובייל אינה כבולה בהסכמים ליבואן זה או אחר או לרשתות הסלולאר ולפיכך עומדת תמיד בחוד הקדמה הטכנולוגית ומייבאת את מכשירי הסלולאר, השעונים החכמים, והטאבלטים המתקדמים ביותר בעולם, במחירים הטובים ביותר, ובאחריות היצרן המקורית.

כמו כן, אנו בגרין מובייל עסוקים באיתור מיטב המותגים והטרנדים החדשניים ביותר בתחום הסלולאר ומקפידים לייבא אך ורק את הטוב ביותר עבורכם תוך הקפדה על שירות יוצא דופן, עמידה בתקני איכות וזאת תוך שמירה על מחיר הוגן והגון.

גרין מובייל מעניקה תמיכה נרחבת ללקוחותיה באמצעות מעבדה טכנית מהמתקדמות בארץ באישור משרד התקשורת. המעבדה מספקת שירות מקצועי לכל מכשירי הסלולאר והטאבלטים בישראל באמצעות טכנאים מורשים וחלפים מקוריים בלבד. בנוסף, מעבדת גרין מובייל  מציעה  שליחויות עד בית הלקוח ובחזרה, ומתן מכשירים חלופיים ללקוח בזמן התיקון (בתוספת מחיר )

כיום פועלת גרין מובייל באמצעות שלושה סניפים פיזיים ברחבי העיר אשדוד בנוסף לאתר האינטרנט המתקדם מסוגו, ונמצאים במגמת התרחבות לאזורים נוספים בארץ.

עגלת קניות
Scroll to Top